Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, January 6, 2011

cabaran 2011

Sedar x sedar kita dah pun masuk tahun baru 2011.. ramai yang suarakan azam baru masing-masing...of course sume orang nak punya azam yang baik dan terbaik untuk diri, agama, keluarga dan masyarakat... aku??? ader azam baru??? ader kot tapi aku dah niat masa maal hijrah hari tu... awal tahun islam lagi afdhal kot.. xperla mana2 pun asalkan kita niat nak wat yang terbaik insyaAllah baiklah jadinya...

bagi aku 2011 menjanjikan cabaran dan dugaan kot... sebab macam-macam bermain dibenak fikiran ni..sume nak buat.. x pasal2 kena pikul pulak tugas baru di ofis... rasenya yang lama pun x terbuat lg... tapi kalau ini kepercayaan aku akan cuba laksanakan sebaik mungkin kerana Alllah swt.. harap sangat aku akan dapat sokongan daripada insan2 tersayang dalam hidupku...aku hanya merancang tapi Allah swt yang menentukan...jika ditakdirkan aku gagal...aku akan berundur...tapi pantang mengalah sebelum berjuang... untuk itu aku juga kena toleransi jugak... aku akan sama2 cuba memahami kesibukkan masing2.. x janji tapi akan cuba melakukannya...

baru terfikir untuk melangkah 1 tapak lagi dalam perjuangaku... entahla mampu ke x aku buat.. kalau ader rezeki insyaAllah aku akan apply untuk sambung belajar lagi kot.. kalau anak2 pun ok... ekonomi pun ok... tengokla dulu... kena tengok kemampuan aku jugak.. sebab keluarga adalah paling utama... walaupun aku perlu untuk memajukan diri dalam kerjaya... Moga aku berjaya atasi semuanya.... Amin

No comments:

Post a Comment