Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, January 20, 2011

Kerjaya vs Keluarga

Tahun 2011 ni rasenya menjanjikan kesibukkan untuk aku menguruskan kerjaya dan keluarga aku.. Kami masih sibuk dengan pertukaran ke bangunan baru..tambah pula sarah dah masuk darjah 1.. dah hampir 3 minggu sarah ke sekolah.. begitula jugak aku semakin penat menguruskan kerjaya dan keluarga... walaupun bantuan fiyah meringankan beban aku ...tapi masih terasa kepenatannya... pergi balik kerja dan rumah membuatkan aku terkejar2 mase...tambah bila hari yang banyak kelas... sarah nak aku ader bila dia nak ke sekolah pagi dan petang...nak xnak aku kena balik ke rumah tengahari untuk uruskan makan minum ngan nak prepare ke sekolah agama. walaupun aku penat tapi xla pulak berat badan ni turun..he3.. bestnya klu dia turun seiring ngan penat aku tu... mana nak turun...lg penat lg makan banyak...mcm2 aku makan selera sangat pulak... Hope aku dapat atasi kesibukkan keje ngan keluarga. harap aku dapat seimbangkannya.. kami kena bertoleransi lebih sangat.. hope kak jah sihat dan keluarga kami ceria kembali seperti dulu.. coie pun dah nikah..Alhamdulillah.. tinggalla 2 orang lg adik laki aku yang masih membujang... hope diorang semua bahagia ngan kehidupan masing2...Amin

No comments:

Post a Comment