Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Monday, May 9, 2011

berita baik...

Hari ni start hari ke-3 aku berkursus ni... lg pening biler kena configure router td.. asyik x jadi..biler tanye rupanya interface masuk coding salah.. dah stress ngan tension dah td sbb member yg lain mcm dah byk tau je...aderla 2-3 org senasib mcm aku..sbb mase study u dulu mana belajar sume ni..dah keje x pernah ajar network pun..bak kata dah tinggal lama sgt dah.. ni baru nak belajaq balik..huh mmg penat ngan stress.. tapi akhirnya seronok biler success configure network yg aku design tu... mmg pening mase nak kira ip address tuk semua network tu... dalam kepala dok ingat router jer ni... perut asyik lapar sebab otak bekerja kuat,,,x sabar nak abis..tp klu nak abis kena attend exam dulu..tu yg takut tu...

 Love u all...muahhhh

 Thanks.....
Berita baiknya.. bibik aku dah sampai. dalam diam rupanya en abg dah cari bibik yang baru wlupun aku cakap dah selesa mase xderbibik ritu tp dia carikan jugak.. susah sebab aku selalu kena kuar kursus.. at least opah just tengokkan jer.. tapi wat mase ni fariha mmg nangis xnak ngan bibik baru.. umur dia 38 tahun dah.. cume dia agak ranggi sikitla. sebab dia dah besa keje kat Malaysia ni.. risau pulak..tapi keje ok mmg ok sgt.. x pyah nak suruh buat.. lega la sikit sbb bab mengarah orang ni aku mmg fail sikit.... nampak gaya mcm dia ni suka keje byk tempat bile dah jemu.. so aku malas nak harap dia akan keje lama.. cukupla kalau sampai fariha besar sikit... dah hope aku x selalu kuar sgt klu staff dah ramai nanti... (sape kawan2 study IT maila jd lecturer PMS...) ..Hope dia ok.. aku pun bukannya cerewet sgt,..janji dia jaga anak aku ok...

No comments:

Post a Comment