Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Monday, January 31, 2011

30.1.11 perginya insan kami sayangi...


30.1.11 sekali lagi family aku dilanda kesedihan.. setelah hampir 4 tahun arwah ibu tinggalkan kami semua kini kakak kami pulak.. rasa sangat susah nak terima semua ni... rumah ayah terasa suram.. apala kami nak buat selepas ni...klu makan laksa mesti teringat kat arwah sbb dia suka sangat.. mase dia sakit pun sekali sekala kami sempat lagi masak bersama-sama..sebenarnya kami sangat suka berkumpul dan masak bersama.. makan bersama walaupun kami semua dah ada haluan masing-masing..semua dah berkeluarga tapi masih bersama...

memang aku redha dengan ketentuan ini... tapi tidak mungkin kulupakan semua ini dengan mudah..aku redha dengan pemergiannya kerahmatullah...daripada aku melihat kesakitan yang ditanggungnya hampir 9 bulan.. kita tak menyangka dan kita tidak tahu bila kita akan kembali... arwah meninggalkan 5 orang cahayamata... yang bongsu baru 9 bulan... kalau aku renung kemata anak-anak ini,... pasti aku menangis... sedih... along, angah, abg yaz...munjid...alia... Allah swt lebih menyayangi arwah ibu kalian... tapi alang, anjang, andok...ibu saudara kalian pasti tidak akan mengabaikan kalian... sepertimana harapan ibu semasa hayatnya... semoga kalian tabah menerima ujian ini...

No comments:

Post a Comment