Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Wednesday, February 16, 2011

malam penyampaian watikah JPP & AKJ

Jam kul 10.30 malam... syukur Alhamdulillah selamat sampai aku ke rumah sebab aku x biasa drive malam2...abg x balik atend course lg..esok baru balik...kenala belajar beranikan diri... terpaksa pergi sebab xder wakil temankan lily sebab KJ xleh turun malam ni.. so aku bertolak pas isyak.. aku ingat nak jadi penonton ajer... rupa2nya sampai part anugerah pelajar jtmk nama aku ngan lily dipanggil utk sampaikan.. huh aku mmg x biasa wat keje2 ni.. lily xperla dah besa mangku KJ dulu..aku ni apela..xpenah hayat aku dok depan pentas sampaikan sijil kat student aku selama hampir 6 tahun berkhidmat ni.. serba x kena aku dok depan tu... nak senyum salah nak masam pun salah... mcm ade yg x kena ngan aku bile berdiri kat depan... x sama rupanya mase ngajar student ngan bila pengarah, TP, KJ2 sendiri menyaksikan kekekokan & nervous aku tu...hish malu betoi... bilerla self confident nak ok ni.. ape perlu aku buat yek...

2 comments:

  1. kna confident la dear..come on dear sis..i know u can...

    ReplyDelete
  2. tengah belajar la ni... aku bab confident ni mmg payah sikit...nampak jer mcm berani...he3

    ReplyDelete