Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, February 24, 2011

hujan rahmat...

aku baru saje pas solat isyak imamkan sarah...tiba2 hujan turun..xder guruh xder kilat...syahdu je malam ni.. tu namanya hujan rahmat... kepala aku agak pening sikit..maybe sebab tekanan keje yang melampau sekarang ni sampai xder mase nak rest langsung...ke sana sini terkejar2...
 abang x balik malam ni sebab kena keje sampai lewat...aku pun dah redha..mmg macam nila hidup aku selepas ni...semakin kerap pulak rase ditinggalkan... tapi 1 mac ni aku kena p ke HOT....he3 ke HQ...ade bengkel MQA01...so aku pulak tinggalkan hubby ngan anak2... nasibla inila hidup orang yang bekerjaya... malam ni masak simple jer... bubur kacang hijau.. x snap gambar pun..maybe xder mood sikit malam ni... berpinar mata ni... ingat bolehla wat soalan final exam.. nampak gayanya mcm kena cancel sebab pening sangat...hujan pulak tu...rase mcm lebih sesuai aku tidur jer..hilangkan pening sebab x cukup tido ngan rehat...

No comments:

Post a Comment