Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Tuesday, February 15, 2011

buah tangan buat si dia...

Selawat dan Salam buat Nabi Muhammad s.a.w... sempena cuti Maulidul Rasul ni..aku x p mana pun sebab petang ni cik abang nak bertolak ke KL selama 2 hari berkursus... siap masak tengahari bagi makan kenyang2 dulu nak jalan jauh... masak veri simple kari ikan bawal, sayur cendawan goreng ngan sambal sotong... menyelerakan jugak... habis lg diet aku...koi bertambah berat badan aku ni.. menemani si dia makan... join sekali..dah setel kemas beg rase mcm nak bekalkan something jer utk dimakan dalam kete nanti... boleh jugak si zaidi kawan dia pekena sekali... x payahla nak berhenti minum petang kat tengah jalan..cepat dan selamat sampai... jam dah kul 3 ptg so aku cadang nak wat donutla... wat ala2 dunkin donut tu..he3.. tp x sempat nak tunggu adunan naik kembang sgt...tapi bolehla utk digoreng... siap kena sentuhan hiasan lagi..aku wat donut bentuk love tapi bila goreng dah x nampak rupa pulak... okla lukis jela coklat tu bentuk love... sempat sebelum bertolak hubby rase dulu... so dia kata sedap... lebih sedap dari dunkin donut...hu3...terhibur hatiku bila mendapat pujian tu...seronok...pasni try resepi lain lg...koi gemukla dua-dua nampaknya... xperla janji sayang dan happy bersama


Donut coklat aku... x guna acuan...so saiz x sama


No comments:

Post a Comment