Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, July 8, 2010

Happy Birthday to you...


Tanggal 5 July 2010 merupakan hari lahir suamiku... aku rancang nak celebrate birthday abang & buat surprise sikit.. mujur idah sporting... nak datang muadzam so aku kirim beli kek secret receipe.. chocolate strawberry... hari tu aku buat awal sikit sebab 5hb tu hari isnin so aku buat hari sabtu ramaila sikit bole datang... so siap semua berkumpul rumah aku... malam tu biler abg balik.. aku keluarkan kek suh potong... aku belikan abg hadiah wallet tahun ni... rembat jer kat kedai sembonia...tp yg penting cantik dan abg suka... yg best sebab abg terharu sgt mlm tu... sekali sekala penat abg akan hilang biler lah tunjukkan betapa lah hargai dan sayangkan abg... semoaga abg dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki... selamat hari lahir yang ke 31 tahun... moga hajat kita tercapai dan diberkati Allah swt

No comments:

Post a Comment