Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Friday, July 23, 2010

beautiful day...

cuaca suram pagi ni..mendung macam nak hujan.. pagi sabtu aku meneruskan rutin hidup bersama anak-anak dan suami... tapi agak berbeza sekarang.. aku hanya dengan anak-anak. kadangkala melayan karenah diorang... ni diorang main ngan kawan-kawan.. so sempatla aku mencoret dalam blog ni... abah diorang busy sikit sekarang ni.. hari sabtu pun kena p keje.. work under preasure.. aku kena banyak bersabar.. tapi kalau pikir rasional kira fair sebab minggu depan aku kena p meeting seminggu kat summit hotel.. langsung tinggal diorang.. sanggup pulak nak hantar aku p sana, padahal aku boleh suruh driver hantar jer..tapi aku rase lebih selesa dan selamat kalau bersamanya... thanks sangat..aku sangat terharu and very appreciate that... aku pun semakin sibuk.. jadi elok kalau same2 try to understand each other.. all this for our joy and happiness... Hope so, after this I may change my mind and try to understand him better because I really need and love him in my life...

No comments:

Post a Comment