Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, November 22, 2012

Pregnant baby ke-4

Kali ni bila pregnant baby ke-4 ni lain sikit rasanya.. penat yang amat sangat.. maybe disebabkan kerja kat ofis pun bertambah.. dengan kena pikul tanggungjawab KJ memang memenatkan.. tapi xper pas bersalin ni post tu akan ganti orang lain.. so aku dah kira selamat dah.. malas nak fikir.. memang stress jadi bos ni... macam ragam perangai staf ngan kerja yang datang secara tiba-tiba.. kadang2 ke hulu ke hilir bawak perut..huh memang penat sangat.. tapi Alhamdulillah.. aku masih kuat & baby masih sihat.. moga dipermudahkan segala urusan aku dunia & akhirat...

wajah baru aku pregnant ni.. melaram kat butik.. pasni aku nak cerita pasal butik pulak..



wahh..berat makin naik muka makin tembam...puasla nak diet dalam pantang ni.. nak kembali ke berat normal yang sihat... aku kena usaha keras pasni.. hope dapat support en abang... harap ada rezeki.. abang janji nak try hantar aku p sil world ke... marry france ke... london weight management.. aku pun x survey lg mana yang ok.. tapi aku x harapkan sangat.. klu ada rezeki adalah.. insyaallah.. abang janji sebab dia teringin sangat nak anak kali ni.. dia kata pas bersalin nak hadiahkan aku ke sana..sebab dia agak maybe ni last baby.. tapi x tahulah.. klu ada rezeki lg... kami x tolak..


2 comments: