Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, November 22, 2012

Birthday ke-33

just nak cerita benda yang dah lepas.. lama nak update tapi x sempat ngan xtau nak curi masa dah.. busy tersangat2 sekarang... ni pun tgh busy tp tgh cari mood nak sambung wat analisis exam.. pas siap analisis kena key in markah kat unit exam pulak.. x abis keje klu nak buat..

22 oktober 2012 tahun ni... my Birthday yang ke-33. Alhamdulillah diberikan kesihatan walaupun macam2 ragam pregnant kali ni... selalu sakit2 badan & kalau x urut kaki sure bengkak.. tapi so far boleh lagi nak aktif buat keje2 ofis tanpa mengabaikan rutin aku kat rumah... Alhamdulillah..

Sedih sebab hari birthday abang kena tinggalkan aku 2 hari atas urusan kerja.. tapi sempat dia belikan kek dulu kat aku touch n go... x sempat nak jamah pun.. dan yang paling best kali ni aku suka sangat citarasa abang pilihkan aku jam tangan gantikan jam guess aku yang dah lama x tukar tu... Thanks abang.. (entahla abang follow ke x blog lah ni..mana tau kot2 akan datang abang follow.. bolehlah tahu luahan ni..he3)



No comments:

Post a Comment