Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Thursday, November 22, 2012

Butik Saqira

Butik Saqira ni diambil sempena nama adik ipar aku..(Aziana Saqira).. dia belajar fesyen kat Kolej Komuniti.. asalnya dia bukak Butik Mama franchais kat Banting, Selangor.. dapat idea wat produk sendiri... ngan ready made.. so bukakla Butik Saqira kat Muadzam Shah. Aku share ngan kakak Ipar tapi modal terbesarnya hasil aku buat loan... so ni pelaburan aku yang berani ambil risiko.. tapi aku partner secara pprofesional.. aku uruskan Butik ni disamping x abaikan partner aku...
so far ok.. biasala bisness ada pasang surut.. rezeki... asalkan kita sabar & teruskan berusaha ok..

Pembukaannya pada 7 Julai 2012.. x sempat nak kejar 5 Julai sempena Birthday my Hubby...
Sapa2 yang singgah ke sini lawatla Butik Saqira...







Bersama Dato' Maznah




Baru-baru ni kami buat Promosi di TV1.. dikna yang uruskan.. aku memang x boleh nak sibuk hal macam tu dengan komitmen aku sebagai tenaga pengajar..


Promosi Saqira Boutique at TV1

No comments:

Post a Comment