Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Monday, March 26, 2012

Sendiri lagi....

Kalau tahun yang lalu 2011, selalu sangatla aku kena kuar kursusla..meetingla.. bengkella.. macam2 la.. tapi tahun ni aku x kuar lagi setakat bulan 3 ni.. yang selalu kuar pulak.. my hubby la pulak.. klu x jauh pun paling kurang kuantan jela..xleh balik sebab nak kena site visit pagi2.. ni ke KL pulak ngan Zaidi untuk continue renew vendor Felda pulak.. Kalau ikut perancangan banyak lagi aku kena tinggal tahun ni.. so gunakan waktu terluang ini untuk mengupdate blog ni..

Akhir2 ni aku suka sangat snap gambar bunga2 di halaman rumah sebab sangat menenangkan jiwa.. seronok tengok ia memekar sama macam seronok tengok anak2 membesar sihat... Rose antara bunga yang paling aku suka.. memang mcm2 color rose aku tanam tapi ada yg dah bantut..besala baka Cameron ni klu kat sini x menjadi sangat... tapi adala jugak dari x bunga langsung...

 Suka tengok bunga ni kembang siang..malam dia menguncup balik...
 Me & My Flower...
 My Lovely Roses 

Haa... yang ni pulak hasil kreativiti anak sulung i.. Sarah.. sebelum tu dia wat Azizi Love Fazilah..tapi xdan nak snap tengok dia dah tukar jadikan new word.. so sweet.. Hahah.. kelakar abis Sarah ni.. Kalau tengok Aaron Aziz dia akan kata tu macam abah.. dan kalau tengok Maya Karin dia kata macam aku.. terpengaruh ngan Ombak rindu tul.. macam mak dia nila yang dah tengok banyak kali.. Maybe betula.. Maya Karin version Gemuk...he3... x mungkin la... tapi mulut manis kakak macam abah dia.. sebijik anak abah... manis mulut berbicara....

Kakak Sayang Umi dan Abah... So sweet

No comments:

Post a Comment