Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Tuesday, March 27, 2012

Kenduri Achik

Ni cerita dah expired dah sikit.. tapi bolehla sebab mood baru datang.. pada 17 Mac 2012 Nasharuddin (lebih dikenali sbg achik or acha aje) telah melangsungkan perkahwinannya dengan gadis pilihannya iaitu Tiara (nama dia panjang-so aku ingat yg short jela) dah jadi adik ipar pompuan aku lagi sorang.. yang sorang lagi Lily tengah berpantang di rumah keluargannya.. nanti aku upload jugak gambar baby mix Cina - Asli - Melayu ni...

Aku gerak kul 10am dari Muadzam aje.. untuk ke rumah pengantin pompuan,.. siap beli baju sedondon ngan my Hubby.. saje melaram.. lama gak dah x melaram.. tapi besala ngan anak2 ala kadar ajela bersiap tu... kang lebih pulak dari pengantinnya... kami x tunggu lama pun.. makan2.. bergambo sikit.. aku x bergambo pun kat umah pompuan sebab anak2 ku yang perlu ku uruskan lagi penting.. so kenangan dibawah pokok ini jela....


 Rombongan ke Rumah Pengantin Perempuan...

Kakak ngan Abah


Bergambo bawah pokok time dah nak balik...
Ayis yang wat perangai xnak turun sebab tertinggal bantal peluk..
Fariha yang sporting ritu...

Malam tu depa ajak wat BBQ.. so aku sponsor la jugak sempena naik pangkat ritu.. kira advance belanjala.. sebab susah dah nak berkumpul ramai2 nanti.. okla tu... tapi aku xder selera sangat nak makan.. ingat dah ngandung lagi.. alih2 x pun... mungkin penat tengok orang makan kot.. aku dah puas makan ayam sebenarnya.. aku danla rasa sikit udang ngan sotong... achik sempat kabur kejap dari rumah mertua, dapatla merasa BBQ..

BBQ..Andak Posing sat jer tuh...
Pengantin balik sat Join BBQ
Esoknya kenduri rumah ayah.. buat kecik aje.. makanan pun wat catering je.. senang x payah nak gaduh2 masak pelbagai.. siap duit ajela.. ayah wat kenduri tahlil untuk arwah mak ngan kak jah aje.. so sambut ala kadar.. saudara mara dari Perlis pun ada yang mari.. Pak Teh, Mak Jang & keluarga dan yang berdekatan... Alhamdulillah semua selesai.. Dapat jemputan untuk kenduri Bulan November 2012 kat Perlis pulak.. kalau xder aral lehla p.. dah bincang ngan Hubby kata ok.. tapi takut aku yang busy ngan keje.. Tengokla dulu.. perancangan aje dulu...




Posing Tepi Bukit..

Pengantin dah nak tukar seragam dah...

Alo..lolooo

Haa.. ni keta sama umur ngan aku... kenangan Terindah

Andak celebrate sebab pregnant akhirnya
Terselit gak gambo anjang.. sibuk melayan tetamu
Baby Mix Melayu - Cina - Asli.....

No comments:

Post a Comment