Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Monday, March 26, 2012

Kesihatan...

Baru keluar dari suana...hiii macam2 dah beli untuk kurangkan berat badan.. tapi kalau x berdisiplin memangla susah.. alat jogging pun ada tapi x jalan jugak.. Hari tu start minum herba life cuma dan turun 3 kg jer.. sebab hobby aku pulak ialah memasak... tu yang susah tu.. Aku suka sangat try menu baru yang keluarga aku suka.. abis dah penat memasak xkan nengok ajer.. ni pulak aku dok nekad xnak makan dah.. tadi baru pas masak ayam kurma permintaan Sarah.. tapi aku nekad xkan makan.. dah standby buat sup sayur ngan makan buah2 aje malam ni... Tengokla lama mana bertahan... aku perlu turunkan 15 KG untuk mendapatkan berat badan yang ideal balik untuk sihat.. terasa mudah penat... Aku dah start beli Herbalife lagi ni.. buat masa ni aku dah mulakan baru 3 hari... lama lagi nak tengok keberkesanannya.. Hope berat aku turun sikit sebelum pregnant anak ke 4 pulak.. supaya x teruk sangat aku kena maintain nanti pas pantang... harap aku mampu berusaha ke arah itu... InsyaAllah...

Gantikan 2 Hidangan anda dengan Herbalife...

Ni Pulak Sauna yang aku masuk 3 - 4 kali seminggu..tapi kena minum air masak banyak.. supaya air dalam badan kita x kurang...


 Ni pulak tambahan lagi.. tapi yang ni aku malas sikit.. seminggu cuma 1-2 kali aje.. 

Sebenarnya semua dah ada.. cuma disiplin aku aje yang kurang.. Kalau aku boleh berdisiplin.. InsyaAllah.. AKu harap misi aku akan berjaya kali ni.. tengok ajela tahap rajin aku ni... Chaiyokk...


http://www.caloriescount.com/

No comments:

Post a Comment