Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Wednesday, September 17, 2008

Semangat Baru...



Wah Wah Wah....Hari raye menjelang tiba...macam mana dengan persiapan? bagi aku tahun ni semuanya serba sederhana kot..baju anak2 dah beli tinggal baju umie ngan abah jer belum lagi. tahun ni aku dapat semangat baru untuk buat kueh raye sendiri...maklumlah aku kena bahagikan kueh 3 buah rumah...rumah ayah, mak mertua & umah aku sendiri. semua rumah tu aku kira2 kena spend dalam rm240 untuk 4 jenis kueh. wah banyak tu... so aku pkir aku buat sendiri lg jimat. kuar balik bakat lamer2 tu...he3. aku beli barang2 cumer abis dlm rm70 jer untuk 4 jenis kueh tu.. so jimat gilerla...cumer mase & tenaga jela. dalam kesibukan bekerja & menjaga anak2 aku tu...aku curi sikitla untuk kueh2 tu...hahaha aku berjaya. nak tengok kueh ape yg aku buat??? baru 2 jenis hari minggu ni buat lg 2 jenis. 22/9/2008 ....ku dah pun siap 4 jenis kueh tu...nila gambar2nyer... setiap kuih dapat diagihkan untuk 3 buah rumah. dapatla aku berjimat sikit...aja aja....

1 comment:

  1. rajinnya kak zie buat kuih raya.. sempat lagi tu dalam sibuk2 dia :).. lepas nie boleh ambik tempahan ler.. boleh melati tempah satu..

    ReplyDelete