Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Wednesday, October 15, 2008

Medung tidak selamanya....

Penantian aku harapkan berakhir... walaupun belum pasti aku akan bersama dengan suami tapi dengan usaha acapkali pasti akan membuahkan hasilnya.. surat permohonanku berjaya keluar...kalau sebelum ni memang susah dengan status dulu..sekarang harapan sedikit cerah... aku doakan semua proses berjalan lancar dan hajat aku akan tertunai. walaupun ramai yang berkata agak susah untuk mendapatkannya begitu pantas tapi berkat usaha & tawakkal kejayaan itu pasti milik aku. bersama-samalah berdoa untuk berakhirnya sebuah penantian & akhirnya medung pun berlalu...Amin.

1 comment:

  1. Insya-Allah.. mendung pasti berarak hilang... sinar mentari kan muncul membawa seribu harapan..

    Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.

    ReplyDelete