Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Wednesday, October 15, 2008

Hati seorang ibu...



Aku dikejutkan lagi... kalau dulu sarah sekarang Aqmal pulak. muntah2 banyak kali. aku dah cuak sangat malam tu. aku sebenarnya takut drive malam2 tapi terpaksa memberanikan diri untuk anak2 aku. aku malas nak kacau orang malam2 ni. so aku siap bawak anak2 p klinik. Alhamdulillah sampai jugak akhirnya... mujur doktor kata demam biasa je.. banyak kali jugak aqmal terjaga muntah malam2. Kadangkala terasa letih tapi aku mesti kena kuat untuk anak2. tak sabar nak pindah dekat dengan suami..nak jugak rasa macam orang lain rasa...Ya Allah kuatkan hatiku...

1 comment:

  1. Elok gak spare ubat2 demam utk budak2 mcm paracetemol kat umah.. yang penting seorang ibu kena sentiasa tenang dlm menghadapai saat2 kecemasan.. Inilah erti cinta dan pengorbanan yang ada pada diri setiap ibu...

    Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat -Hamka

    ReplyDelete