Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Tuesday, August 10, 2010

Marhaban Ya Ramadhan


Ramadhan bakal menjelang... pastinya azam dan matlamat diri untuk memperbaiki segala kekurangan untuk mencari keredhaan Allah swt.. tugas rutin aku semakin mencabar... menjadi seorang isteri dan ibu pastinya memerlukan pengorbanan dan kesabaran... tahun ni Sarah akan mula untuk berpuasa aku akan beri galakkan supaya dia berpuasa... aku mesti kena siapkan sahur yang sedap untuk sarah dan abang... tapi dalam keseronokkan menyambut ramadhan ade jugak kesukaran yang perlu aku tanggung... aku lupa yang aku bekerjaya... hujung bulan ni aku kena pergi kursus seminggu kat ipoh pulak tu... jauh... sibuk sangat aku tahun ni... transformasi Politeknik membuatkan aku semakin sibuk... aku akan cuba jugak menghadapi dugaan hidup ini dengan sabar... aku harap sangat abang dapat memahami tugas aku... aku juga seorang pendidik... aku juga perlukan transformasi dalam hidup... aku juga dalam proses transformasi untuk lebih memahami kerja abang ... abang pun semakin sibuk dengan projek2nya.... semua demi masa depan kami sekeluarga... harap sangat keluarga yang lain dapat memahami transformasi keluarga kami.. Pengorbanan amat perlu untuk mengecapi kebahagiaan.. untuk itu aku dengan seikhlas hati ingin memohon ampun dan maaf kepada sesiapa yang pernah tersakit hati dengan kata-kata, perbuatanku....

No comments:

Post a Comment