Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Wednesday, May 22, 2013

Berat aku turun ke x???

arghhh... mampukah aku kembalikan berat badan yang ideal... aku xnak kurus macam b4 kawen.. x cantik pun.. aku cuma nak BMI aku kembali normal jer... aku x sanggup hidup dalam keadaan obesiti.. aku nekad kali ni.. terima kasih my shake sebab dalam sebulan ni aku dah berjaya turunkan 5 kg.. janji kena shake secara konsisten... aku dah berjaya pakai baju-baju kurung moden aku.. kalau x,... pas bersalinkan adam memangla muat lagi tapi i look so sexy..so i dont want.. i just nak pakai baju yang selesa..x menjolokkan mata... harap impian aku terlaksana... harap aku dapatkurangkan lagi berat aku sebelum bekerja pada 14 jun ni... chaiyokk fazilah...

chubby tul muka aku... ni baru abis pantang sebelum berat turun 5 kg...masa ni baru dalam 2 kg turun.. seba diet sikit2 dlm pantang. dalam pantang aku minum shake sekali jer... sekrang dah 3 kali shake....

2 comments:

  1. Ninie pas anak ke-2 chubby gilaa.. ! tengok cermin pun nyampah.. hahaha

    ReplyDelete
  2. samalah ninie..nikan pulak anak ke 4..lg tension sendiri

    ReplyDelete