Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Saturday, January 7, 2012

My 1st Entry for 2012

I LOVE MY FAMILY....
Komitmen & Tanggungjawab dalam kerjaya & rumahtangga semakin mencabar.. entah dapat mem'balance'kannya atau tidak tapi aku akan tetap do the best for all. Terasa sangat berdebar + takut + nak lari dari sume ni tapi aku terpaksa jugak redah.. pelbagai dugaan perlu dihadapi ngan tenang.. tahun ni jugak banyak perubahan akan berlaku dalam hidup aku.. semakin sibuk dengan kerjaya.. Harap jugak dapat berlaku sesuatu transformasi diri aku ni.. aku berharap dapat buat yg terbaek disamping x mengabaikan keluarga.. Aku akan cuba laksanakan amanah yang diberi dengan baik dan berlaku saksama kepada semua.. semoga aku berjaya ditahun 2012 ni...InsyaAllah

No comments:

Post a Comment