Memori Terindah Dalam Hidupku...

Memori Terindah Dalam Hidupku...

Wednesday, June 22, 2011

masak beria malam ni...

Balik ofis tadi xder idea nak masak apa..tapi tengok ada santan ngan ayam dalam peti..so aku ingat nak wat percik ayam jer..bakar ayam guna chefel jer.. p belakang umah ambik serai..ternampak betik yang dah nak kuning dah tua...ni klu masak gulai ayam campur ngan buah betik ni..sedap ni..dulu arwah mak selalu buat..mmg best pun..tapi hubby x makan ape saje masakan yang ada melibatkan buah..katanya macam orang asli..he3... x kisahla sebab td dah masak ayam percik.. so aku masak jer tp last minute tengok stok kerisik dah xder..xperla x pyh buh.. bagi pekat ngan kari je sudah...sempat goreng bayam campur udang untuk anak2 ngan abahnya... 

semua dah siap.. tengok handphone ader miss call... ler hubby call x dengar...frust masak beria tapi xder orang nak makan..hubby balik lambat.. klu dah makan aku makan sorang...selera aku pun mati... just ambik sejemput nasi... pun rase macam sepinggan x abis makan.... memang effect tul selera aku yang beria2 nak makan...akhirnya terbiar macam tu jer... frust..

No comments:

Post a Comment